Torsdag

0kommentarer

Dagen började inte bra, förs av allt försov vi oss. Jag fick stressa jätte mycket, men upptänkte snabbt att Neo inte var sig själv. Han var jätte varm så tog tempen och den var 39,9 så det blev inget dagis.

Neo har haft feber hela dagen och den har legat mellan 38,7-40,0. Tycker så synd om honom så idag har vi mest legat i soffa. Men har hunnit med lite i Neos rum i alla fall dörren är på plats och tapeten är uppe.

I morgon blir det försöka hinna få upp fototapeten och förhoppnings vis börja lägga golvet. Känns så skönt att Neos rum snart är klart. Men när det är klart blir det tapetsera vardagsrummet och sovrummet. Så att vi har lite att göra framför oss.
Måste ju även hinna plugga, men det är svårt när man har massa annat att göra också. Men som tur är så ligger jag före i min planering. :)

Nu ska jag sova ska till skolan och göra provet jag skulle göra i börja av veckan.

God natt.

Kommentera

Publiceras ej