6/2

1kommentarer

Den här dagen har varit bra.
 
Den började med att köra Neo till dagis. Sen till skolan pratade med läraren om att provet jag skulle göra igår, så det är ombokat till på fredag. Tror det blir bättre för att jag har varit så nere nu ett tag så det är nog bättre att göra det nu när jag mår bättre och kan konsentera mig.
Det blev även frukost med Josefine och massor prat. Och 2,30h samhällskunskap 1a2, det gick siså där, mycket att ta in men jag han kollat lite på frågerna under dagen så ska ta och börja med dem i morgon. Och hoppas att det går lika bra på dem här uppgifterna som det har gjort på dem andra.
 
När skolan var slut hämtade jag min älskde son, hem så sova han middag, jag pluggade lite, satt på en tvättmaskin och styrde lite med Neos rum. Trodde att det skulle bli klart i helgen men det var ju fel, så nu satsar jag på att tapetsera det i morgon om nu dem kan ringa och säga att tapeterna har kommigt. idag kom fototapeten hem så den är i alla fall hemma. :)
 
Nu ska jag se farmen, sedan hänga upp tvätten från den andra maskinen, plocka lite här hemma och plugga lite. :)
 
Ha en bra kväll.
 
Här är fototapeten som kommer att sitta på en av väggarn i Neos rum. Tror det kommer att bli riuktigt bra.

1 kommentarer

Lisa

06 Feb 2013 23:36

Kan hjälpa dig i morgon med det du behöver hjälp med ,Kommer tapeterna så hjälper jag dig att få upp dom enligt din tidsplan (tills helgen asso) !

Kommentera

Publiceras ej