Träning

0kommentarer

Har inte tränat så mycket den senaste tiden och kan ju inte säga att jag har ätit så nyttigt heller. Men har lyckats att gå ner 2kg på en månad tycker jag är bra gjort.
Men nu ska jag ta mig i kragen igen och börja motionera för att nu har jag gått ner sammanlagt 12,9kg och har ca 4kg kvar till mitt mål.
Så nu idag stod mitt BMI på 25 det betyder att min vikt nu är på det normala från ett BMI på 31 som betyder fetma.

Fick även reda på att mina tre uppgifter jag har lämnat in är godkända så det känns jätte bra. Man känner sig så taggad när man vet att man har gjort rätt och fattat uppgiften så man bara vill plugga mera.

Har även bokat klipp tid och lite annat hos frisören i Falla. Är så trött på mitt tråkiga hår, så på måndag blir det att förändra sig lite. :)

I morgon blir det en snabb sväng in till stan på förmiddagen med Neo. Och vid halv tolv ska jag vara i skolan för att ha möte med min ena mentor.

Så nu säger jag god natt.

Kommentera

Publiceras ej