Magsjuka.

0kommentarer

Har inte så jätte mycket att skriva, Neo har magsjuka och spyr och skiter. Jag är hemma och tar hand om honom, så blir inte så mycket pluggande så det är tur att jag ligger lite före i planeringen. :)

Hoppas att Neo blir frisk snart så att man kan gå ut och hitta på saker, så tråkigt att sitta inne. Och ingen som vill komma och hälsa på när det går magsjuka.

Har ju även kunnat smita i väg och tränat när Janne har varit hemma. Så skönt att ha börjat röra på sig igen. Nu ska jag ner till mitt del mål och det är ca -4kg kvar och mitt sista mål är ca -10kg.

I måndags så permanentade och klippte jag mig hos frissan. Toppade bara och klippte upp det. Så nu ser jag ut som en pudel.
Men som Elin sa: sådan hund sådan matte. :)

Nu ska jag sova. God natt

Kommentera

Publiceras ej