Lite allt möjligt.

1kommentarer

Idag har jag först jobbat 7-13, umgås lite med Josefine, sen blev det hem en stund och mysa med Neo men han har varit grinig och inte ätit bra gröt gick bättre så det har han fått lite. Och sen var vi hos Wilma och firade henne, trevligt att träffa sin familj. :)
Efter blev det till Josefine och Daniel en sväng, sen hem och göra mat och äta. Då kom Novalii och Daniel upp, så nu har jag lekt av mig. Hehe. Så roligt.

Neo han somnade tidigt, men han och Janne hade tydligen gått upp vid 8 imorse och Neo är van att gå upp vid 9-9.30. Så att det ska vi lägga på en vana att gå upp tidigare så att Neo får sin sömn på natten och inte på morgonen. :)
Det var Josefinas teknik och den tackar vi för. :) För att det är så skönt att sitta i soffan lite själv och bara varva ner och sen gå och lägga sig utan att höra massa skrik.

Imorgon blir det att jobba 7-13. Sen blir det att vara mamma ledig ett tag, för att nu har Janne varit pappa ledig i två veckor. Skönt att jobba lite men att jag har saknat min älskade son. Men jag tänktes på pengarna som kommer in i februari, både en månad för mamma ledighet och lön för två veckor, plus Jannes lön. Då ska jag köpa någon leksak till Neo för att han är så bäst. :) Att man kan älska en sån liten varelse, och jag fattar inte att det är jag och Janne som har skapat honom. :) Och att allt skapades i min kropp. Älskar mina pojkar så otroligt mycket vet inte vad jag skulle göra utan er. <3

Nu säger jag god natt.

1 kommentarer

Sarah & Zackarias

15 Jan 2012 10:51

visst är det ofattbart vad man kan åstadkomma? :) Dom är fantastiska dom små liven

Kommentera

Publiceras ej