Jobb

1kommentarer

Det var ett tag sen jag skrev. Men jag har inte slutat. :)

Jag jobbar mycket just nu. Har lagt upp tillgänglighet tills det 15/1 för att Janne är pappa ledig. Så har jobbat hela veckan så nu är man trött, känns att man inte är van. Men blir lite jobb i veckan med sen mamma ledig ett tag, tills Janne känner att han vill vara lite mera pappa ledig. :)

Idag var sista dagen med diet kuren, det har gått bra. Men är rätt trött på soppa nu, så i morgon blir det äta som vanligt eller inte "vanligt" utan att äta mycket grönsaker och kött men lite pasta, potatis också.

Ne nu blir det sova så man orkar att gå upp när sonen vaknar, blir även jobba 13.30-21.15 på Eken.

Godnatt.

1 kommentarer

Sofie

09 Jan 2012 06:39

Ja jag vill absolut ses:) Tuva har i princip aldrig träffat nån som e i hennes ålder så de skulle va jätte roligt o se:) Jag kan när som!

Kommentera

Publiceras ej