27-12-11

1kommentarer

Idag har det varit tvättdag. Men jag har inte varit i tvättstugan på hela dagen, älsklingen har tvättat idag. :)
Medans han har gjort det har jag varit hos Josefine, Novalii och Liam på en kopp te.

Körde Janne till jobbet förut vid två då passade Neo och jag på att åka in till stan med mamma, Lisa och oskar. Jag köpte bara kattmat, och mamma köpte en 42tum tv. :) Sen blev det fika hos mamma och pappa, köra hem Lisa och oskar och sen till taxi så att Janne kunde köra hem mig.

Hemma blev det ge Neo mat, bädda rent i sängen och söva Neo, han somnade i sin säng själv idag. Inte ofta han gör det. :)

Älskar min familj så mycket. Är så lycklig att ni finns.

1 kommentarer

johanna

28 Dec 2011 07:56

Vill börja med att skriva: vilken himla mysbild. :)

Hoppas att eran jul varit bra & god fortsättning! Vi får ta den där fikan snart tycker jag! :)

Kommentera

Publiceras ej