23-12-11

0kommentarer

Idag eller nu var det ju igår, klockan är ju efter tolv.
Janne gav mig sovmorgon ringde och väckte mig tio och undra om jag skulle med in till stan med han, Neo, Tessan och Jannis, och det ville jag. Så vi åkte in till Hageby, första gången jag var där, vad stort det var trrodde jag inte. Blev lite handlat där:
•Halsband och armband till Janne.
•Slips.
•Lite från boa.
•Hostmedicin och tabletter mot halsbränna.

Sen vidare till:

Maxihuset.
•Käkade.
•Köpte julblomma.

Elgiganten.
•Köpte ett Ps3.
•En film

Mediamarket.
•En dosa till ps.
•3 olika spel.
•Någon kabel.

Djurmagasinet.
•3 växter till akvariet med salamandrarna.

Lidel.
•Saft.
•Läsk.

Sen blev det lämna Tessan och Jannis, hem Janne började packa upp ps och jag på de andra. Var ju även tvungen att göra jul mat som vi ska ha med oss till Elin och Martin imorgon/idag.
Spelade också lite mw3 med Janne jag vann två gånger över honom. Hehe. Han blev lite sur och sa att jag fuskade. Hehe.

Nu ligger jag i sängen och här på när Janne och Neo snarkar. Och hoppas på att jag ska bli trött snart. Det blir en lång dag i morgon/ idag.

Jaja, god natt.

Kommentera

Publiceras ej