16-12-11

2kommentarer

Gud vad tiden går fort redan December, snart är det ett nytt år. Och då blir det andra bullar. :)

Idag var jag och Neo på viberga och handlade lite. Janne har inte mått så bra så ville att jag skulle handla lite. Sen har jag varit hemma hela förmiddagen, efter middagen blev det fika hos Söderberg/Jern.
Sen hem en sväng sedan ner och göra mat tillsammans och såg en film. Mycket trevligt. :)

Nu sitter vi hemma med en son som inte vill sova. Undrar varför har har börjat sova så dåligt, bara ålar om kring , skriker och vill inget. Jag hoppas i alla fall att det ger sig snart. Tyckte det var så skönt när han sov två hela nätter.

Neo var tvungen att prova sin tomte dräkt. :)

2 kommentarer

johanna

19 Dec 2011 07:30

Hej vännen! Allt bra med dig? jag har inte kvar ditt nr. :S Men tänkte kolla om du skulle va sugen på en fika i veckan? Kram

Josefine

21 Dec 2011 11:15

Haha så himla söt han är <3

Kommentera

Publiceras ej