15-12-11

0kommentarer

Igår kväll hade Neo ingen feber, men tror in att han ville sova? Nej det ville han inte, var as trött men ville inte. Så jag och Neo gick och la oss i våran säng, då somnade han direkt. Men han sov inte länge, vaknade och skrek också somnade om, och så har natten varit.
Så i morse var jag inte pigg, as trött men Neo vill ju inte sova hela dagen så det är ju bara att gå upp.

Vid 12.30 idag så var Neo och jag på storängsgården och hälsade på personalen på Aurora. Lisa jobbade, så var där till 13.30 då hon slutade.
14.00 åkte jag, Neo och Lisa till komunhuset och gick på vikarie information. Jag fick ett mail om det för ett tag sen, så tänkte jag ska ju börja jobba lite i början av året.
Så jag sa även att jag kunde jobba på hela tegelbacken och bergården. Så inte bara hela storängsgården, Östermalms hemtjänst, visa avd på tegelbacken.
Så då har man ju större chans att få jobba om man kan på flera ställen. :) Lisa la också till några ställen.

När Neo och jag kom hem så hade Janne lagat mat, så åt lite sedan kom Daniel, Josefine, Novalii och Liam och fika. Sen så skulle Janne till stan så han tog med Daniel och Novalii. Så då gick jag, Neo, Josefine och Liam ett varv runt Lotorp.

Neo somnade vid ca 19.35 så får se hur länge han sover men hoppas att han sover länge helst hela natten. För att i natt vill jag sova. :)

Nu kom Janne hem så ska vara lite social en stund innan det blir sängen.

Kommentera

Publiceras ej