Onsdag.

0kommentarer

Hej hej..
Nu tänkte jag skriva lite till..
Jag har inte gjort så mycket idag kollat på tv, varit ute med hundarna..
Och när jag var i badrummet fick Bruno ett epilepsi anfall igen..
Jag hatar när han får det..
Och specielt när jag är hemma själv..
Jag är så rädd att han ska bli agresiv mot mej eller Weber..
Men jag vet att man bara ska låta honom vara och ta det lungt..
Men det är så läskigt när han bara ligger och skakar..

Men men..
Skulle till mamma sen vid fem och firra henne för att hon fyller år..
Men vet inte n'är det blir för att Janne kommer förmodligen att jobba längre..

Det är så jävla jobbigt att bara vara hemma hela dagarna..
Vill ha ett jobb, har inte jobbat något den här månaden..
Och som det känns så kommer det inte att bli det heller..
Men jag har ju får 3 dagar i dec..
Jippi, ja julafton..
Men jag tackar ju inte nej..
Jag behöver ju pengarna.. Kan ju inte leva utan pengar..

På fredag ska jag till arbetsförmedlinge på möte..
Och prata lite, för jag vet inte vad jag ska göra när jag inte jobbar..
Jag måste ju kunna betala mina räkningar..

Allt bara försvinner. Eller gör det inte de.
Man kanske bara tycker det.
Också kommer det fram när de behöver det.
Känns så i alla fall. 

Neh nu blir det att kolla på tv..

Kommentera

Publiceras ej