Sommar torp..

2kommentarer

Ja det var ju ett tag sen jag skrev så att måste ju börja skriva igen.. Så jag börjar med vad jag har gjort idag.. Och det är inte mycket men kul har det varit..

Gick upp tidigt.. hehe.. Vid nio faktist.. Gud vad skönt det var att gå upp tidigt.. Har varit i väg och kollat på ett torp.. Gud vad fint det var.. Men det är ju lite och göra i orning.. Typ tomten och så.. Så vi är ska ta och hyra det.. Ska bli skönt att kunna åka i väg till ett ställe..

Nu ska Janne åka och jobba hos Rejne i Butbro.. Gud vad han jobbar.. Nu har han två jobb.. Undra hur mycket man kommer att se honom då.. Men det ger ju bra med pengar.. Hoppas på bara att han inte går in i väggen.. Men han får ju jobba där i Butbro när han vill..

Idag är det tre veckor sen läkaren ringde till mej och sa att jag skulle ta ett g-test idag om jag inte hade fått min mens.. Så nu har jag tagigt ett och det visar att jag inte är med barn.. Gud vad skönt att det visar så..För att stod det att ajg var med barn så skulle jag få åka in till stan och ta massor prover och skit.. Så nu är det bara att vänta på mensen.. Hoppas att den kommer snart.. Inte för att ajg vill ha den eller så.. Men då när den kommer så vet man ju att amn kan försöka igen.. För att det kommer vi att göra och hoppas på en bättre tur.. Och att det går hela väggen..

Stakars Wilma hon ramlade i fredags och fick ont i armen.. Idag åkte hon till Finspångs lasarett och hon har två frakturer i handleden så att nu när jag pratade med Lisa så åkte hon in till Norrköping för att få gips och vet inte om de skulle göra något mer..

2 kommentarer

Josefine

12 May 2009 13:42

Gu va mysigt med torp verkligen. Åh stackars wilma, hon som ramla när vi va ute & gick oxå, gu hon måste ju haft skit ont :/ Stackarn.

Sofia

12 May 2009 13:48

Va roligt att ni ska ha de ett tag. :) De va likadant med Agnes gick också runt med armen, och sen när de åkte in va de en eller flera sprickor. :/

Kommentera

Publiceras ej